Followers

Wednesday 2 January 2013

salam berkenalan....

Assalammualaikum w.b.t sume dan  ucapan selawat kepada nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W..

errmmm...alhamdulillah... akhirnya berjaya juga gua membuat blog ni.....walaupun agak konfius membuatnya.....biasa ar baru nak berjinak jinak dengan alam bloger ni.... nasib baik gua ad member yang pro dlam dunia blog ni...terima kasih diucapkan kepada member gua ni. http://mawardiyunus.blogspot.com/ ...sbb byak tolong gua...beliau dah lama berkecimpung dalam dunia blog ni agak nya,...sbb tu selamber je ajar gua.......

OK... tujuan gua menceburkan diri dlam bidang blog ni bukan saje2.... harus la ad tujuan.... selain menambahkan rakan2 n berkongsi ilmu dari rakan2 blogger, gua rasa bleh jugak jadi sumber wat duit, berniaga, cari jodoh..hehe.dll..... tp yg paling penting niat kena btol la kan.... supaya ape yg kita post ni bermanfaat kat sume pembaca ,.. btol x...huhu

alamakk.., skang jam menunjukkan kul 11 mlam, gua x bleh lame2 ni....esok gua koje..... biase ar, baru koje, rasa bersemangat le pulak..... klau layan lame2 pc ni... maunye tido lewat ni... hahaha

k, jangan risau, esok,  insyaallah, gua akan post kat korang tentang diri gua.... n motif blog gua ni....

smoga diri kita pada hari esok lebih baik dari hari ini dan sebelumnya dan sentiasa dalam keberkatan dan peliharaan Allah SWT. Insyaallah.

Assalammualaikum n slamat malam.... k bai...




                                                   



9 comments:

  1. Alhamdulillah, niat kena betol.. kata en aziz.. hahaha.. xde kaitan langsung ngeeee.. apapon slamat maju jaya

    ReplyDelete
  2. Semoga mencapai tujuan dan berjaya dalam dunia berblogging.. Gunakan blog sebagai medium untuk menyampaikan sesuatu.. jika kita pilih baik.. baik la jadinya, namun jika sebaliknya, ada kesan yg perlu ditanggung..

    Namun anda dipertanggungjawabkan sepenuhnya mengenai apa yang anda tulis..

    Untuk itu salam perkenalan dari gua amir jgk..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah....hehe
      sila beri tunjuk ajar...gua baru terjebak ngn dunia blog ni..huhu

      Delete
  3. untungla sbb awal2 lg ko dh dapat support dr kawan ko yg juga seorg blogger..mula slow2 lama2 akan jd kebiasaan la. salam kenal juga :)

    klu tak keberatan, jemputla singgah blog aku :)

    http://encikcopypaste.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu la...
      ye la, mula mula gua trkial2 gak ar....nak cari tempat follow pon x jumpa2...
      gua dah follow ang...best gak entri kat blog ang tu..he
      sila beri tunjuk ajar...

      Delete
  4. salam kenalan dari Silenceblogz.com
    sudi2kanlah datang blog gua... nak senang datang masukkan gua dalam bloglist lu ekekekek..
    nak tips, tutorial, widget dan info minda sila datang blog gua ok... meh sini nak salam...

    Sebagai blogger baru klu nak komen dan nak orang suka dtg dan komen mohon tolong VERIFY CODE tu di buang sbb payah org nak komen klu ada menda tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam....tq...waa..bleh tanya byak tips ni...hehe
      gua dah tutup menatang tuh...hahaha... x perasan plak ad bnda tu..
      tq follow me..sila beri tunjuk ajar

      Delete
  5. salam...tq sume follow my blog...hehe
    sori lambat reply, ad hal skit 2,3 ari nih...
    gua budak baru dalam dunia blog ni...sila beri tunjuk ajar...hoho

    ReplyDelete